Drošība un 24/7 serviss

Baltic Travel Group tic, ka krīzes vai neparedzētu situāciju gadījumā klients visvairāk novērtē iespēju sazināties ar korporatīvo konsultantu, kurš atbalstu un situācijas risinājumu var sniegt nekavējoties. Šis ir iemesls, kāpēc Baltic Travel Group Darījumu braucienu nodaļa strādā 24h diennaktī, 7 dienas nedēļā. Mēs atbalstām un palīdzam rast risinājumu situācijās, kad klients saskaras ar problēmām veikt reģistrāciju lidojumam, pazaudēts rezervācijas numurs, pēdējā mirklī mainījušies brauciena plāni, brauciena galamērķis pārsteidzis ar nepatīkamu situāciju vai citiem gadījumiem. Mēs vienmēr nodrošinām savus klientus ar palīdzību, situācijas risinājumu un atbalstu.

Kā lojāls Egencia globālās partnerības biedrs Baltijas valstīs, Baltic Travel Group saņem sistēmas ziņojumus no Egencia Drošības departamenta par notikumiem pasaulē. Šī informācija Baltic Travel Group sasniedz ātrāk, nekā tā nonāk pasaules ziņu portālos, attiecīgi mūsu Darījumu braucienu nodaļas darbinieki rīkojas nekavējoties. Savukārt, mūsu sistēmiskais nodrošinājums ļauj „atrast” mūsu klientus jebkurā pasaules vietā, izvēloties meklēšanas kritērijos konkrētu pilsētu, lidostu, adreses lokāciju vai aviokompāniju, kuru klients izmanto, tādējādi īsā laikā varam risināt radušos situāciju, parūpēties par klientu, kas nonācis kādā krīzes punktā vai sniegt atbalstu un informāciju par to, kā rīkoties tālāk.